Vodafone (Česká republika)

Vodafone (Česká republika)

Dobrý den. Mám mobilního operárora Vodafone (v ČR) a aktivoval jsem si 23.7.2011 „Internet v mobilu Naplno“. Při aktivaci tam psali že bude internet s tímto nastavením dostupný 22.8.2011, ale dnes 1.8.2011 mě v 01:40 vzbudili a napsali mi „Dobry den, prave jsme vam zrusili sluzbu Internet v mobilu naplno. Hezky den, Vodafone“ a zprávu odesílali nonstop dokola až do 03:33. Nakonec mi přišly dvě zprávy. Jedna v 06:49 „Dobry den, prave jsme vam aktivovali Internet v mobilu na den. Vice informaci najdete v samoobsluze. Hezky den, Vodafone“ a další mi přišla v 07:18, protože mám ve svém HTC nastavenou automatickou synchronizaci E-Mailů, Počasí atd. „Dobry den, prave jste zahajili vyuzivani sluzby Internet v mobilu na den, sluzba je aktivni do 2011-08-02T07:17:55+02:00. Vas Vodafone“ Váš Michael Brabec.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *